torsdag, februari 26

tooorsdag!

tjooo!
jag skrev aldrig nåt igår för jag hann inte men iaf så igår på skolan så bytte vi platser:D, jag satt ju ensam med mattias och alexander förut så nu fick jag äntligen sitta brevid nån tjej:]! för vi lottar ju och den här gången fick jag sitta med milla:)!!!! det har typ aldrig hänt tidigare att jag har fått sitta brevid henne men nu fick jag det:]!fast vi är ju 4 i en grupp så jag sitter med linus och mattias oxå menmen.. linnea fick sitta ensam med nicke och andré och dom pratar typ bara snusk:[! asså jag tyker att dom här gubbarna :] och :[ att dom ser typ ut som robotar, haha!
men iaf så efter skolan så var jag med camilla:), och då hoppade vi från taket:) det var roligt fast det va lite läskigt att gå upp för stegen, haha! sen så var jag med henne efter maten oxå och då så träna vi på att kasta snöbollar, hehe! aja.. idag så har det vart skola igen:(, vi typ gjorde inget skoj inte för att vi brukar det men. sen så åkte vi skidor på sista lektionen och jag camilla och linnea höll varann i handen oxå åkte vi ner från backen och så åkte vi så att vi for ner i snön och typ ramla ner med huvet för att det var värsta uppåt grejen men jag kanske kan flma det imorrn när vi gör det oxå kan jag lägga upp det här för det såg ganska roligt ut eller det kändes iaf som det:]! sen ikv så är det träning:)!
hejdå!

2 kommentarer:

  1. är man inte snyggast va?;D assåå saga du komenterar aldrig min blogg!!!!:(

    SvaraRadera