måndag, februari 16

studiedag,jippi!

hej!
idag så har jag varit i skolan. jag gjorde historia provet jag tror inte jag kommer få så bra på det:(! eller inte för att jag brukar få bra men.. sen på sista lektionen så hade vi slöjd:(, inte det roligaste direkt men ändå ganska roligt nu:) jag håller på att göra ett par mjukisbyxor, gråa. sen så sluta vi klockan tre och då gick jag hem. sen efter typ drygt en timma så for jag till träning:). jag spelade med dom nya skorna dom funka bara fintfint, haha. fast jag ramla två gånger, hehe!imorrn så äre studiedag, jippi!!! då ska jag vara med linnea och camilla och sen vid halv tre tror jag så ska jag till frsören på kvarteret:)! sen så ska jag, linnea och camilla på bio:), vi ska se i taket lyser stjärnorna:), jag tror den är bra:)! men innan det så ska vi äta middag på stan och jag ska köpa en plånbok och lämna tillbaka en sjal.

vi håller ju att riva upp väggen mellan köket och vardagsrummet här är ett litet hål av det men det är mycket mer nerrivit nu.
hejdå!

2 kommentarer:

  1. Jag ska ju också följa med på bion.....

    SvaraRadera
  2. oj förlåt jag trodde att jag hade skrivit det jag ska ändra!

    SvaraRadera