söndag, februari 22

söndag

hejhej!
jag hann inte nte skriva nåt igår eller jag böjade och sen kom linnea så då sluatde jag. iaf så spela jag match igår vi mötte vännäs vi vann med 5-1:)! camilla hon gjorde 4 mål:), fast det var ett som inte gildes(vet inte hur det stavas) för att hon typ sparka in den eller nåt. dom andra målen gjorde vikoria och sofia:). sen efetr matchen så var jag med linnea:) och camilla på kvällen:)! sen idag så har några i laget (jag oxå) varit på en iksu match och varit sargvakter:). först så när dom sprang in så var det helt mörkt och då stog v där med facklor som dom sprang igenom oxå sen så var det nån grej som det sprutade eld från oxå:)! men nu måste jsag städa mitt rum. snart kommer mormor:)!
hejdå!

3 kommentarer:

  1. oj vart du inte rädd när det sprutade eld?

    SvaraRadera
  2. vadå eld är väl inte så farligt dom sprutade ju inte direkt på en:)

    SvaraRadera
  3. Haha, det kom ur en maskin, och han tryckte typ på en knapp så sprutade det... :P

    SvaraRadera