måndag, februari 9

inge skola för mig imorrn..

hejsan!
idag så har jag varit i skolan. jag skulle ju göra historia provet men vi hade vikarie och hon visste att nte jag hade vart med i skolan i fredags men hon sa ingenting om att jag skulle göra provet:]!
så nu har jag lite mer tid att träna på provet då:)!, och jag ska vara hemma från skolan morrn för jag känner mej nte riktigt frisk nu så då får jag ju bara ännu mer tid att träna men aja. och nu fick jag reda på att lovisa ska till barcelona på fredag..:]! men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.. joo är det nån som har nått förslag på vart man kan köpa nån snygg plånbok så kan ni kommentera för jag är nämligen ute efter en.. fast jag vet typ att på åhlens och accent finns det typ men jag vet inte om dom har så snygga hmm.. nått att fundera på(hahah). imorgon skulle jag ha vart med linnea efter skolan och camilla efter maten men det går ju inte nu:[! alltså jag skriver olika typ milla och camilla men det är ju samma person= camilla linnea andersson.
byeee

4 kommentarer:

  1. i uppsala finns det plånböcker om du har tid att vänta;)

    SvaraRadera
  2. Det brukar finnas på skoaffärer ibland. Uppe i MVG-gallerian mitt emot Gina Tricot tror jag att de har plånböcker.

    SvaraRadera
  3. hahaha tänk om jag inte heter camilla!

    SvaraRadera