måndag, februari 23

skidor!

hejsan!
idag så hade vi skidor det gick ju verkligen jättebra kan man ju säga!(hoooooooost) jag åkte med milla oxå följde vi typ efter gustav och alexander som for upp på nån kulle och vi ramla typ hela tiden! oxå ska vi åka skidor hela veckan för att vi ska ha nån himla skidvecka:(! det är faktiskt roligare med vanliga lektioner än att åka skidor! här är iallafall en bild från idag!

sen så hade vi slöjd sista lektionen jag blev faktiskt inte sur på vår slöjd lärare den här gången, jag satt med camilla och vi vart typ alldrig sura! haha asså vi blir typ alltid sura på slöjdlektionerna!aja
hejdå!

2 kommentarer:

  1. alldrig stavas aldrig med två L, HAHAHHAHAHA:P
    föresten sa jag tack när du skvätta snön i ansiktet på mig? hahaha:P

    SvaraRadera
  2. Asså camilla ska du aldrig sluta säga hahahahah!! :P Hahahahah

    SvaraRadera