onsdag, februari 11

onsdag

hejsan hoppsan människor!
idag så är jag hemma från skolan oxå och igår kändes det som jag skulle spy:S men tur att jag inte gjorde det:)! idag så var jag hos sjukgymnasten för att jag skulle kolla upp mitt knä för att jag skulle dit för två veckor sen men då var han sjuk. så även fast jag mådde lite illa så for jag dit för annars skulle jag typ få vänta två veckor till eller mer vem vet? fast nu mår jag bättre igen:)! imorgon är det friluftsdag i skidor:(! jag vet inte om jag ska till skolan imorgon jag får se.. och historia provetjag skulle ha gjort i måndags har jag kommit på att jaginte behöver göra förrän på fredag så då kan jag träna lite till för att i måndags då hade vi ju en vikarie som hade glömt bort det typ eller så sa gunnel inte till henne att jag skulle göra det och igår och idag så har jag ju vart hemma och imorgon har vi ju inte henne så det blir bra att jag hnner träna mer:)!aja det här är ju väldigt intressant!!;)
hejdå på er alla troll ute i skogarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar