söndag, februari 15

NU SKA DU FÅ!!

hejhejhej!
igår så var jag med milla det var jätte roligt! vi var ju inte lite vilda alls nej, nej vem skulle kunna tro det..? sen så har hon lagt ut en hur ful bild som helst hennes blogg såhon få igen!! fast jag hade inte nå fula bilder på henne men men.. och så fick jag en jätte söt nalle av henne i alla hjärtans da present:), tacktack bästa millla! idag så har jag vart med linnea och hennes pappa och åkte snowboard det var rolgt:)! men linnea gjorde illa handleden så det var ju inte så roligt:(! imorgon så äre skola:(, jag åste göra provet då och det kommer gå skitdåligt:(!
se upp för alla marsvin ute på vägarna nu! hejddååå

5 kommentarer:

  1. Tog du kort på mig!! :O Visst kunde jag va med er på tisdag?? Skulle vi se io imorgon eller?

    SvaraRadera
  2. vi hnner inte det för vi har ju träning en kanske på tisdag:))

    SvaraRadera
  3. TA BORT BILDERNA PÅ MIG!!
    marsvin på vägarna va?

    SvaraRadera
  4. ALDRIG I LIVET!!! isf måste du ta bort bilden på mej!

    SvaraRadera
  5. en för nu ska jag ge igen ännu mer!!!!

    SvaraRadera