onsdag, februari 18

bio

hejhej!
igår så var jag linnea och camilla och såg i taket lyser stjärnorna på bio den var bra:)!
vi åt oxå natchos på starz:)!, det var gott. jag köpte en ny röd börs igår på accent:)!
juste jag var hos frisören igår oxå men jag klippte bara topparna så det blev inte så
mycke hon klippte. idag så har det varit skola igen..
vi fick tillbaka engelska proven och det gick inte bra för mig:(!
sen efter skolan så var jag med milla:)!
idag så ska pappa ta hem en sladd såjag kan ha trådlöst internet till min dator för nu är
det typ konstgt och då måste den va på mitt skrivbord hela tiden.

hejdå

5 kommentarer:

  1. Den har jag sett för typ tre veckor sen den är bra!

    SvaraRadera
  2. NNNEJJJ, DU FICK JU INTE LÄGGA UT BILDERNA!!!!!!!!!!!!! DUMMISSSS!!!

    SvaraRadera
  3. fick jag inte:(? måste jag ta bort dom?:(

    SvaraRadera
  4. Vad bra att du äntligen fått dig en börs! Jag har också en röd :)

    SvaraRadera
  5. Jag har oxå en röd!! :D Hehe!!:P

    SvaraRadera