lördag, februari 28

hejhejhejhejhjehejehjehej:)!

hajsanhajsan!
idag så har jag varit med camilla hela dagen och kvällen från kl 1 till typ 10:), det var jätteroligt! först så kom hon till mej och så var vi typ här i en sekund sen for vi till henne och hoppade från hennes tak, haha det är jätte roligt! och sen så gick vi till kiosken med bonny och baloo(camillas hundar) och lämnade tillbaka en film vi tänkte köpa godis där men vi gick till ica istället och köpte där. sen så gick vi hem till milla och va där typ en liten stund och såg mamma mia men sen gick vi till mej för det kanske inte var så bra att vi var där när mattias har magsjuka. så satt vi vid datorn här sen åt vi middag här, tacos:]! och sen så gick vi ut och grejade lite sen när vi gick in så skämde vi upp varann att det var nån i huseet alltså vi var ensama hemma, fast vi hittade iaf ingen men vem vet den kanske rör sig bakom mej eller milla just nu vem vet! iaf är den inte bakom mej nu iaf, hahah! sen när vi hade varit ute såg vi wild kids, hahahehe!sen så såg vi en film och sen gick vi ut igen och spela in en film. den som ja la ut. sen så gick vi in till mej och va typ här en lten stund och sen for hon hem:(! juste första gången vi var ute så spela vi oxå in en film jag kanske lägger ut den imorrn:) men imorrn ska jag bara va hemma och packa tills jag och milla far till uppsala på måndag:)!
hejdåååådåå

4 kommentarer:

  1. fatta vad rädd jag vart jag kollade bakom mig på en gång, du får inte skrämma mig så där nå mer!

    SvaraRadera
  2. det står ett skelett bakom dej med rinnande blod mohahahah!

    SvaraRadera