torsdag, februari 12

090212

hejhejhejhej!
idag så är jag hemma från skolan oxå men jag ska till skolan imorgon:)! och efter skolan ska jag gå på stan med linnea och camilla det blir jätteroligt!jag ska köpa en ny börs om jag hittar nån snygg. sen på söndagen så ska jag och linnea fara och åka snowboard i bygdsiljum. och så vill jag gå och se i taket lyser stjärorna på bio på lördag om jag har läst ut boken(jag håller på att läsa den boken nu). så jag ska snart sätta mig och läsa lite i den och sen måste jag läsa lite historia oxå och städa mitt rum. igår så bakade jag kladdkaka så det kommer några bilder. det har kommit jätte mycket snö men jag VILL ATT DEN SKA FÖRSVINNA!!! för att det måste bli sommar nu!!
hejdå


2 kommentarer:

  1. Ååh vad fint det är på baksidan! Och det ser gott ut med kladdkaka :)

    SvaraRadera