lördag, februari 14

alla ♥ dag present:)

hej!
nu så har jag kommit hem från linnea, hos henne så satt vi först vi datorn sen spelade vi spel:)! och så fick jag chokld hjärtan av linnea och hon fick det av mej med, mumsigttt:)! och just nu så håller jag och mamma på att laga kyckling ris och curry sås:), men kycklingen är i ugnen nu så då måste man ju vänta.. ikväll blir det att se melodifestivalen tror jag, hoppas det blir nå bra artister idag för det var inte bra förra veckan:(! hoppas att linneas hostning blir bättre så att vi kan åka till bygdsiljum imorgon!, alla måste hålla tummarna:), hihi!

ha det gött!

3 kommentarer:

  1. Vi kommer nog att åka även om jag är lite hostig!! :D Mamma o pappa vann inget på trisslotten!! :(

    SvaraRadera
  2. mamma och pappa vann inte heller nått på trisslotten /saga

    SvaraRadera
  3. Oj, oj vad mumsigt det ser ut med chokladhjärtan!

    SvaraRadera