tisdag, mars 17

tråkigt

hejsan!
hej har typ inget att göra nu så jag tänkte skriva lite fast jag har inget att skriva:(! kan inte folk kommentera min blogg lite oftare? fast jag kommenterar inte så ofta men jag ska lova att jag ska göra de!, hehe! imorgon så är det ju skola som vanligt:(, men jag skulle va med linnea nån dag den här veckan:), så jag kanske kan va me henne imorgon:), vem vet;).. haha! asså det måste typ bli 30 grader imorgon för jag håller på längta ihjäl mej till sommarn fast det säger jag hela tiden, hehe! det har hänt nåt konstigt när jag ska lägga upp bilder då blir det typ bokstäver istället för att man kan se bilderna är det nån som vet hur man kan ta bort det? isf kan väl den kommentera, hehe! åå asså jag skriver hehe och haha hela tiden!, haha! imorgon är det innebandy på gympan:), men jag kan ju inte va me för jag är ju förkyld:(! hejdå!

3 kommentarer:

  1. Jag vte hur man tar bort bokstäverna. Du ska klicka på ''skriv'' Längst upp i högra hörnet när du skriver ett inlägg! :)

    SvaraRadera
  2. ja jag kom på det:)

    SvaraRadera