måndag, mars 9

egoister!

hejsan!
nu så har jag kommit hem från en tränings match mot pojkar -97, asså dom egar hela tiden de var därför dom vann!typ.. de vart 7-3 tror jag eller? sen idag så har de varit skola det har typ inte hänt nått. först gade vi typ cicci fast det är nån som är med henne som ska bli lärare så vi hade henne och då var cicci i personal rummet och jag lovar hon bara åt kakor och drack kaffe, hahah! eller det är iaf det dom brukar göra typ om man måste gå upp dit för att säga nåt. aja.. sen så hade vi gunnel till lunch sen had vi musik sen gunnel igen.. sen så sista lektionen hade vi slöjd. Jag håller på att sy ett par gråa mjukisbyxor men dom kommer inte bli bra.. asså jag har kommit på att jag skriver väldigt mycke .. haahah! de känns faktiskt lite störande.. haha!
imorrn så äre friluftsdag oh vi ska åka slalom/snowboard i agnäs de ska bli skoj! hejdåhejdåhejdå!

3 kommentarer:

  1. hjoo nästan fast det görjag inte men..

    SvaraRadera
  2. nooooooooooooooooooooooooooob!!!!!!!!!
    /linnet!!:D

    SvaraRadera