torsdag, mars 12

torsdag

hajhaj!
hinner typ inte skriva nåt nu eller kanske men mamma kommer snart hem och då ska vi äta och sen ska jag på träning så det blir lte brottom men. igår efter skolan så var jag med camilla och linnea:) då så bakade vi en chokladbollssmet och gjorde tre stora chokladbollar, hehe! sen så när linnea hade farit hem så gjorde vi en till smet fast vi gjorde två stora chokladbollar istället! så man kan inte direkt säga att man va sugen på en till efteråt! sen på idrotten igår så hade vi landhockey och då stog linnea och örjan och prata om fiskpinnar!hahahahahaha! idag på idrotten hade vi redskap:(, de va inge roligt:(, jag kunde nte ens gör en kullebytta! hahaha! och så höll vi på att skratta ihjäl oss för att jag skulle hoppa på först en somtrampolin eller va det nu heter iaf en sån har liten studsgrej som man har på marken och över en plint till en madrass och det gick dåligt hela tiden! alltså det gick inte bra på nåt:(! oxå idag så körde vi herran på teppan och då sa alexander till nån liten kille som typ går sexors att typ börja slå mej och typ ta fast mina ben och jag är jätte kidlig på bena (eller överallt)och så stog typ jag där ochskrattade. men nu måste jag sluta för mamma har kommit hem nu. hejdåå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar