fredag, mars 13

helg:)!

hajhaj!
idag så har det ju varit skola men nu är det skönt att det är helg! idag på skolan har det typ inte hänt nåt bara varit som det brukar.. nyss har jag kommit hem från willys jag och mamma har varit där och handlat. imorgon så ska vi till mina kusiner i röbäck det blir jätte kul vi ska typ se melodifestivalen det är final då och så. jag har bara sett ett helt avsnitt och det var med mina kusiner! haha det är bara med dom jag kommer se melodifestivalen typ, alltså iår. men det är inte med nåra bra låtar! det skulle va bättre om det typ kom artister från usa oxå typ för dom är myke bättre typ.. imorgon så är det match oxå mot holmsund borta, det blir skoj:D! hoppas vi vinner för då kanske vi kommer före dom i serien men vi ska vinna:)! och på söndag tror jag att jag kanske skulle va med milla:), för då kommer typ nåra hit och då vill inte ja va hemma, hehhe! hejdå!

3 kommentarer: