tisdag, mars 10

agnäs

hajhaj!

idag så har v varit och åkt slalom/snowboard i agnäs jag åkte snowboard det var roligt:)! se så när vi hade ätit så skulle vi ju tillbaka och från början när vi hade kommit dit och skulle åka första åket så skulle vi åka puckelpisten men det var inte puckelpisten. så då när vi hade ätit så tänkte vi ta den så var den rakt ner och puckelpist. och sen när vi hade kommit igenom skogen och liften till nästa backe så såg vi att de oxå var en puckelpist men då hade vi inget val så då hade jag tagit av mej snowboarden när vi va i skogen så då när vi var i backen så satt jag mej på snowboarden och började åka så gick de lite fort så att jag for av snowboarden och det va ju brant så for ju snowboarden ner för backen så då fik man ju gå ner en bit men sen när jag hade satt mig på den och åkt lite till så for den ju av igen men den här gången ner i ett dike. så när jag nästa va framme så kom camilla i fullfart och åkte oh hon ramla och tappa av skidan och alla typ skrek hela backen ner. men när alla var nere så kom jag på att jag kunde ta millas stav och sitta på snowboarden och staka mig fram så då gjorde jag de och sen så räkte linnea fram sin stav och skulle dra mig så hon gjorde de och sen så for jag ju naturligtvis ner i ett dike och så hörde jag inte att linnea sa -nu släpper jag och då for jag längre ner i diket i typ nån buske och så men sen efter ett tag så kom vi äntligen till liften. men sen så när vi kom upp så sa linnea kan vi inte ta guppvägen så då gjorde vi det och så kan man ju inte direkt säga att de gick jätte bra men efter ett tag så var jag plötsligt rakt framför ett träd! så det blev lite konstigt men.. här kommer en liten video som linnea har filmat! hejs!

3 kommentarer: