söndag, mars 15

söndag!

hejhej!
igår så spelade vi match mot holmsund vi vann med 4-3:), det gick inte bra för mej! och nu såg jag att vi ligger 4 i serien:), det är änaå bra för att dom andra är ju 95or:)! för nyss låg vi 6:a! nu är det bara en serie match kvar:(! men sen så är de umecupen:), och den är i tre dar:)!så de blir roligt:)! sen efter matchen när jag kom hem hade vi jätte bråttom fär att vi skulle ju till mina kusiner:). när vi kom fram dit så åt vi kött och potatisgratäng, det var jättegott:]. sen så spelade jag lite guitar hero på marias rum:D. sen så var klockan åtta och vi såg melodifestivalen och den där opera sångaren som vann var inte bra! men det finns ju typ inga bra med men hon var ju inte bäst direkt! och så körde vi någon lek och då skulle man gissa vem som skulla vinna och den som vann fick 20 kr av alla. pappa gissa på operasångaren så han vann. sen idag så skulle jag va med linnea men då så hade jag haft ont i magen och mått illa och hade ont i huvudet så då gick det inte:(, men jag kanske ska vara med henne ikväll istället om det känns bättre då men det hoppas jag! imorgon är det skola igen:(, asså jjag tycker helgerna borde va längre för dom är ju jätte korta! ajaa. sen igår så fick jag mönsteret till en väska av mina kusiner, för att jag ska sy en:), så i veckan så ska jag nog köpa tyg:).
hejdåå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar