onsdag, mars 25

jjjjadddduuuuuuuu

Mitt avskedsbrev



Kära johanna vp För det första vill jag säga att viktor eriksson är den bästa vän jag haft, och att mormor är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att lovisa antonsson och emma fl gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att nicholas säbom får ett lyckligt liv tillsammans med kaleb stålnacke. Jag vill säga tack till emelia nilsson för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med emma renman. Du är verkligen underbar.



Snälla
malin vp, sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en siare och hon såg att du kommer röka braj med camillas stuga och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd avlinnea henrikson som kommer i 130 km/h i en blå Opel.




gör samma sak på din blogg slumpa med din mobil
om du inte gör de kommer du dö inom en vecka , och vem vill de?

3 kommentarer: