söndag, mars 8

sööndag!

hejhej!
igår så var jag med camilla vi såg anna pihl hela tiden innan vi åt middag:) jag åt hos henne vi åt tacos:). sen efetr det kom linnea:) och sen så gjorde vi lite saker och så såg vi världens roligaste sak jag håller på skratta ihjäl mej när jag tänker på det! asså vi såg det typ jätte många gånger vi filmade så jag kan lägga in det nu:)!

hahaahahhahahaahha vi typ skratta ihjäl oss!

det har typ hänt nåt konstigt det typ hoppar två rader när jag typ skriver det är därför det är lite konstigt. asså jag vet inte hur jag ska förklara det för jag har glömt bort vad den där knappen heter menmen..

imorgon är det iaf skola igen efter sportlovet:(! men på tisdag ska vi till agnäs med skolan och åka slalom/snowboard:)!

hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar