tisdag, januari 20

tisdag

hejsan:)!

isöndags då var jag mes linnea:), det var skoj vi spelade fifa och ssx:),
och så tog vi bilder med deras nya kamera:), hihi!
jag ska va med henne imorrn :)!
idag så hade vi dans på hiss det var inte lika hemskt som jag
trodde att det skulle va, hahah!
men nu är det iaf bara en gång kvar då vi har dans:),
fast jag tror att vi skulle ha nåt annat tråkigdå men
jag kommer inte ihåg vad det var men skitsamma.
ikv kan inte jag va med på träningen för jag har ont i knät:(.
hejjdååå

2 kommentarer:

  1. Där ser du, det var inte så faligt med dansen ;) Typiskt att du fortfarande har problem med knät, ska du få träffa doktorn snart? Det är kul att du skriver inlägg, då kan man se vad du gör på dagarna! Kram från Linn

    SvaraRadera
  2. ja, jag ska tfäffa doktorn om en vecka

    SvaraRadera